lösenord?



funderar på att skaffa lösenord på bloggen. men har inte riktigt bestämt mig än. idag har inte hänt så mycket hade ett långt samtal med jobbcoachen sen åkte jag och dick hem till heddan&fredde. jag gjorde bort mig idag men ja egentligen inte. gjorde ett fel alla människor gör fel. sen erkände jag det och sa sanningen, så snea den personen och förstorar upp det. så jag skiter i vilket nu har sagt sanningen och bett om ursäkt. tänker inte tjata eller bråka om det och göra värsta drama om det. sån är inte jag. rätt trött nu ska nog sova alldeles strax. jag tror bebisen kommer tidigare än vad han ska känns bara så typ runt den 19e kanske. fårse :) spännande! pusss

Kommentarer
Postat av: Linn

fyfan=(..hoppas allt löser sig!

2009-12-18 @ 15:59:45
URL: http://linnsaay.blogg.se/
Postat av: thessie

beklagar sorgen. det är aldrig kul när människor tas ifrån en. jag har fortfarande inte accepterat att min morfar gick bort för över ett år sen. när jag tänker på mormor och morfar så är det en självklarhet att han är hos henne och att hon inte sitter ensam. nu bor nästan hela min släkt i dalarna så jag träffar dem inte så ofta, kanske därför det är svårare att inse det när det inte är en del av ens vardag.

hehe ja man får ta det lugnt nu när man är ute och går! idag har det snöat hela dagen i malmö... ¨så himla mysigt:)

nej jag förstår helt ärligt inte det riktigt... det är en så pass liten uppoffring anser jag.

så känns det för mig oxå! som bebisen trycker på... min bm sa att bebisen ligger väldigt långt nere så det är normalt att det känns så. men nu känns det som att livmoder och allt som sitter där inne ska trilla ut när jag är ute och går. obehagligt som fan. annars mår jag och magen bra :)

okej men det är bra att det känns bättre för dig iaf. tråkigt bara att det tagit så mycket energi när det kunde funkat från början.

ha en mysig fredagskväll!

kram

2009-12-18 @ 17:46:07
URL: http://sleepygiirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaha.. jag bryr mig inte om viss läser min blogg jag inte vill, detas problem om dem är så nyfikna :D Haft en bra fredag? =)

2009-12-18 @ 19:07:22
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0