hejhej.



är så trött nu om dagarna går upp sent och lägger mig tidigt. börjat känna mig stor som ett hus. mina lår ser verkligen inte ut som innan graviditeten. lovar mig själv varje kväll att jag ska gå ut och gå en runda :p men blir oftast inte så. vad ska man göra har blivit en ond cirkel typ. idag har jag ialf varit ute och gått känner mig stolt. erika kommer antagligen på söndag :) ska bli kul. imorgon ska vi åka till babyland & ikea, får se om någon kan skjutsa oss hem med grejerna annars blir de bussen. ska iväg och handla mat strax är sååå hungrig. har tänkt nu mycket på sistone vem det är som ligger i magen, är så nyfiken. inte långt kvar nu heller. både skrämmande & spännande. vi var på familjerätten idag och skrev på faderskapspapper. är lite kass på att uppdatera här men har inte haft någon lust eller ork. måste skärpa mig! känns som hela helgen är fullbokad...

fredag: handla grejer till lillen
lördag: passa julia&jack
söndag: träffa erika :)

fast det känns ändå bra och kul. så man kommer igång lite. ska skynda på dick nu så vi kommer iväg. puss

Kommentarer
Postat av: Hennu - Ung gravid i vecka 31 ♥

Sv: Vad kul, jag kommer inte släppa din blogg iallafall :) Hihi.



Ja vi får hoppas att det går problemfritt för oss båda på förlossningen :) Det är det man vill..



Det är bara bra med mig, har haft en del sammandragningar idag.. Vilket är mindre kul, då det inte ska vara dags än :) Men de är inte sådär jättekraftiga, som tur är! Kram

2009-12-10 @ 20:07:10
URL: http://hennu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0