cant sleep.-



sitter här och funderar kan inte sova...har typ ont och ska på begravning imorgon. så det känns bara jobbigt. blää :(. längtar tills jag blir frisk så jag kan fortsätta motionera och ha energi igen. för det är inte roligt att ligga här med värkar och förkyld så man inte kan andas. mamma har köpt värsta träna maskinen som dem har hemma hos sig. vill också ha!! just nu så äter jag inte så mycket längre har typ helt tappat suget efter mat och det får inte plats mycket i magen för den lille tar väl all plats. vill bara han ska ploppa ut :D det vill han nog med för han sparkar så vilt i min mage. har filmat det men har ingen aning om hur man lägger upp filmer här. undrar hur den lilla galningen kommer se ut dick var mörkhårig när han var liten, jag med. får nog sova snart om jag ska komma upp imorgon! puyss

Kommentarer
Postat av: daniella

Ja fy, ja hade varit väldigt nervös. Men det verkar också så mysigt! hihihi.

Jag bara längtar tills jag kan skaffa barn själv. Blöö. Men jobb finns det knappt några av. Så ja. Det kommer nog ta ett bra tag. Men jag hade gärnat skaffat nu! :P jag e lite avis faktiskt!

2009-12-30 @ 00:16:55
URL: http://eeinaad.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, det blir nog en mörkhårig bebis, precis som jag gissar på att det blir för oss... De säger ju att mörka gener tar över mer :)

Hoppas du kan sova bättre snart!! Själv sover jag som en stock t.o.m. nu i v. 39, men problemet är att jag är slarvig o lägger mig alldeles för sent :P

kramar!

2010-01-02 @ 14:28:11
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: nika

Hej Vännen

hittade precis din blogg. jättefin. Hit kommer jag och kikar flera gånger.

hälsa mamma

kramar

2010-01-05 @ 03:36:15
URL: http://simonslane.blogspot.com
Postat av: thessie

hur är det med dig vännen? inte hört ngot på länge nu. hoppas allt strrätt till.

kramar!

2010-01-05 @ 15:20:18
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0