bad feeling.



51 dagar kvar :S det är ju ingenting typ. iallafall blir en trip to the ikea idag, ska bli gött få det klart. glömmer säkert något som vanligt :p. har en konstig känsla i kroppen idag vet inte varför...igår var vi hos freddan (heddan+fredde) käka pizza och sånt skit gott! ska köpa sånt slime till dick. fredde hade sånt slime där hemma som dick fastna med. haha sött! kommer ihåg när jag var liten så hade jag också sånt slime, men det hamna alltid på väggarna eller i taket :p för jag slängde de så fastna det. så tyckte jag det var jättekul. men det tyckte dock inte mamma för det färga av sig och blev fettfläckar, hahaha! har nog varit rätt jävlig när jag var liten. ska in i duschen nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0