will always love you

dick är så bra, får alltid en massa komplimanger varje dag. jag känner mig stor, svullen och tjock nu när jag är gravid. hade nog fått värsta dåliga självförtroende om inte jag hade haft honom. även om jag precis har vaknat och känner att jag ser ut som fan så är han alltid gullig! han är så bra min älskling :). även om jag är en kärring nu och kan vara tjatig och sånt för alla hormoner, så är han ändå lika snäll och förstående. kan bli sur för minsta lilla. haha stackars han! trivs med min gravida kropp men kan känna ibland att det är jobbigt och att man är så tung. man har sina ups and downs. jag älskar dig hjärtat, är fortfarande lika kär i dig, och kommer alltid att vara det! i love you so much.


Kommentarer
Postat av: Erika

Kallar du mig Beson kallar jag dig BALUBAS!

2009-08-10 @ 12:37:56
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0