tung&trött.

hejhej! mina mammabyxor kom idag ska ta bild sen, fast dem kom i storlek 38 när jag beställde storlek 36, så dem är lie förstora :(. köpte sån olja idag mot hudbristningar (märket weleda, innehåller mandelolja, jojobaolja, vetegroddsolja, mandeloljeutdrag av arnikablommor) får hoppas den funkar hon som stod i kassan sa att det var den bästa, köpte också nya järntabletter. var på glasögonmagasinet så sa dem att mina linser kommer först om en vecka ;(. känner mig tung och trött idag. någon som har ett tips om hur man sover bekvämare var man ska placera kuddar. har alltid ont i magen när jag vaknar :S för ja vill helst ligga på sidan så lutar jag väl för mycket på magen...i dont know. ska vila ett tag nu. puss

Kommentarer
Postat av: M

Testa att lägg en kudde under magen - har själv aldrig testat eftersom jag inte har det problemet när jag sover, men jag har hört att det ska funka. sen är det skönt att lägga en kudde mellan knäna också när man ligger på sidan och eventuellt mellan fötterna också så får man en bättre vinkel i höften :)

2009-08-28 @ 18:20:15
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0