tja!

vaknade vid 12 sen har jag bara segat mig, johanna undra om jag ville hänga med henne till jobb och de ska jag göra :) finns inte så mycket att göra :/ längtar verkligen inte till nästa vecka när man ska börja på norrehed. idag har jag på mig min fannytröja och ett par mysbyxor. erika normalt sms ja fick av dig imorse kan du förklara sen på telefon? fatta noll. japp nu ska jag vräka i mig apelsin! läste imorse i tidningen att brist på Cvitamin kan ge barnet hjärnskador (när man är gravid). fast ja jag har ingen brist på Cvitamin. så de nog lugnt. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Nadim

C-vitamin hjälper mot mer än så, framförallt håller man sig själv mycket friskare av att äta det :)

Prova brysselkål, väldigt c-vitamin innehållsrikt!

2009-08-26 @ 16:07:58
Postat av: Erika

Haha, älskar Nadims kommentar. Tur du har en smart bror! :)

2009-08-26 @ 22:16:00
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad ska du göra på Norrehed ?

2009-08-27 @ 10:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0