stress...

nu har jag & dick, tvättat, diskat, städat osv. är helt slut nu. har nyss käkat gröt och en klementin, gott! finns inget bra på tv :/ måste iväg och handla mat strax. Norrehed imorgon ska dit vid 9, måste ringa min barnmorska också för nytt möte och ska jobba imorgon 16.00-20.00, måste också ringa glasögonmagasinet så jag kan få mina nya linser. hatar att stressa men vissa saker måste göras. har så ont i ryggen tror det är foglossningar kan inte ens resa mig från sängen vissa morgnar måste prata med min barnmorska och se vad hon tycker jag ska göra. sist jag bada fick dick komma och hjälpa mig upp (pinsamt), inte för att han inte har sett mig naken förut, utan för att jag är van vid att klara mig själv och göra allt själv och nu kan jag inte ens resa mig från badkaret :p. dicks mamma kommer hem imorgon på kvällen eller tisdag morgon! ska bli kul. har planerat min nästa tattuering ska vara vår sons namn i nacken :) men får vänta tills han är född! längtar efter dig! ska glo lite tv nu. puss.

Kommentarer
Postat av: jessica

Sv: Hehe, det går fint. I början var han väldigt chockad och nyfiken på vad det skrikande var som vi hade med oss hem efter att ha varit borta från honom i flera dagar. Han var jättesur på oss eftersom vi lämnat han, han är inte van vid det eftersom vi har han med oss var vi än är. Han var ganska stirrig i början och nyfiken, nu har han tagit med aidan i sin flock och accepterat han och att han har högre rang än han själv. När vaknar i sovrummet så kommer aki och hämtar oss i vardagsrummet. Och han kollar alltid så att vi har med oss aidan. Om vi inte har med oss aidan när vi ska gå ut alla ur lägenheten så vägrar aki följa med. :p

2009-08-23 @ 17:21:44
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0