söka jobb

hej! har nyss kommit hem från norrehed, får inte börja än där, för det är kö. känns skönt vill egentligen inte gå där :p ska dit den 17de igen och berätta hur det har gått med jobbsökandet och så. är jättetrött somna inte förrens vid 3 inatt och gick upp 8 imorse :(. ska göra några smörgåsar och sätta på kaffe sen vila mig. 10 dagar kvar till ultraljud wiiieee jag, dick, mamma, erika och johanna längtar :D ni andra kanske också längtar? who knows. synd man inte kan se in i magen va bäbisen gör. det hade varit fräckt tycker jag :) va gör du lilla bäbis? det tråkiga med att söka jobb nu när man är gravid är att när man kommer på intervjuen och dem ser ens mage så ser dem en som en ansvarslös ungdom typ. ingen vill ha en gravid 19åring jobbandes åt dem, verkar det som. fördomar....så har nästan tappat glöden med att söka jobb det är verkligen tråkigt och dystert. vill vinna 4 miljoner typ sen behöver man inte oroa sig mer det är min plan. men det funkar inte så i verkligheten tyvärr. nu ska jag sluta babbla på och sätta på kaffe! puss sötnosar!

Kommentarer
Postat av: heddan

ska starta ett eget företag så kan du jobba där hur tjock du än är :*

2009-08-11 @ 09:56:56
Postat av: heddan

men då får du lova att om du vinner domdär 4miljonerna får du fan dela med digg

2009-08-11 @ 09:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0