kaffe & cola.

godmorgon! vaknade för ett tag sen, gick in i duschen åt frukost (mackor & fil) sen nu sitter jag bara vid datan dricker kaffe och mumsar i mig kakor :) jag vet att man inte får dricka mycket kaffe under graviditeten högst 3 koppar om dagen sa min barnmorska. jag som i vanliga fall är beroende av kaffe och cola kan dricka hur mycket som helst :p men nu håller jag mig till 2 koppar kaffe :) dick har glömt var han har lagt sin mobil vi leta skit länge igår och fortsatte idag men vi hittar inte den :S och han är säker på att den ligger här hemma någonstans, skumt! hittar väl den snart. mamma ska till ullared på tisdag hon sa hon ska köpa något till mig där, min mamma är bäst! äntligen så är det fint väder idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0