igår&idag.



igår var vi hos fanny & min bror, fast ja han jobbade. fanny bjöd på mat, gott var det! sen satt vi bara och prata. Fåster demostrera lite att han tyckte vi var tråkiga och ville ha uppmärksamhet. jag vakna nyss av att hemtelefonen ringde men när jag väl pallade att ta mig upp och skulle svara i hemtelefonen så hade dom redan lagt på, så nu sitter jag bara här. dick är på sin praktik. funderar på att göra varm oboy och någon frukost. förresten den lille härjade som bara den inatt när jag ville sova :). imorgon är det ultraljud :D

Kommentarer
Postat av: janica

så kul det ska bli att höra hur det gick på ultraljudet :D

2009-08-19 @ 14:29:47
URL: http://letyoureyeslisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0