idag&igår





bilder från idag och igår :) igår kom fanny, fåster och nadim också hem till oss, vi fika och bara pratade. när fåster kom nära vår port så ledde han oss hem haha var kul att se att han kände igen sig sen blev han lite crazy :). lite senare gjorde vi mat och kollade film. jag var skit pigg på morgonen och skulle väcka nicole, becky och dick men ingen ville gå upp ;(. efter ett tag gick dom upp så åt vi frukost. sen skulle nicole duscha så fick hon näsblod, kom hon hysteriskt ut skrikandes vad fan ska jag göra, jag bara tryck upp papper eller bomull och luta huvudet bakåt :p haha inte lätt för mig och veta vad man ska göra, har aldrig haft näsblod. lite panik. anyway tror de slutar att blöda snart.det blå/lila linnet är en av mina nya som ja köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0