haha!!!!

nannis säger:
 skitbra du lärde mig det om å visa ringen
 körde den igår
 om nån ragga haha bara visa min ring

•  пαтαѕнα  l  ღ  157 dagar kvar.  ∂ιcқ, ♥ säger:
 hahahahahhahaha
 de e bra  
 de funkar för de mesta

nannis säger:
 men vetu va de äckligaste va
 det va en kille som sa hallå ska vi hångla. så jag bara absolut inte så visa jag ringen
 vetu va han sa

•  пαтαѕнα  l  ღ  157 dagar kvar.  ∂ιcқ, ♥ säger:
 hahahahahaha
 vad sa han

nannis säger:
 han bara "vadå då det är ingen som behöver veta" så visade han sin ring! å hans va äkta
 .. då kuta jag  

•  пαтαѕнα  l  ღ  157 dagar kvar.  ∂ιcқ, ♥ säger:
 HAHAHAHAHAHA ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHH
 FY FAN
 du skulle slått han
 svin!!!!!!!!!!!!!!

nannis säger:
 nej vi skynade där ifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0