godmorgon typ!

vakna vid 11 för min syster väckte mig :@, hehe har gjort frukost och drygat mig. måste in och duscha sen får vi se vad som händer. syrran snacka något om att hon ska se när vår kusin har fotbollsmatch sen kanske komma förbi oss. dick sover fortfarande tror att sova är hans största nöje :p han sover alltid så länge, kan sova hur länge som helst om jag inte väcker han! tror han fattas järn i kroppen kanske borde börja ta samma järntabletter som mig. frågade min bror igår om han vill vara gudfar till vår son, han blev glad och sa ja! så nu är jag nöjd och jätteglad. vet om att han kommer bli världens bästa gudfar! ska in och duscha nu och försöka väcka dick. puss!


Kommentarer
Postat av: carolin

hehe okej :) när va han beräknad till innan då? 28onde va? :) hehe mm ultraljud är myst jag grät haha :p

jodå bara fint, själv?:)

2009-08-22 @ 13:58:44
URL: http://cna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0