fyfan!

såg innan idag ett program på 4an om kvinnor som skulle föda, där var en kvinna som hade tagit heroin under graviditeten, så när hon kom in och skulle föda var dem tvugna och ge henne och barnet metadon för annars skulle inte barnet klara sig för den kunde få en livsfarlig avtändning...blev så arg vem gör så mot sitt eget barn...sen när barnet väl hade kommit ut hade hon panik och ville inte ens hålla i sitt eget barn. fattar inte hur fan kan hon göra så mot sitt barn, och varför ville hon bli mamma??? hon har redan förstört denns liv gjort den beroende utav sånt skit. blev så jävla förbannad...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mycket.



Åhh en lite kille. :D Har ni tänkt på namn?

När är han beräknad att komma ?



Men gud. Det missade jag, jag såg bara slutet av det. Man ska ju införa här i sverige att missbrukare som ska få barn ska få bättre och mer vård.. Öhh ? Varför inte tvångabortera det då? Inget barn ska få tvingas ha en mamma eller pappa som e knarkare, alkolist m.m. Jag har växt upp i liknande situvationer och det har gjort mig så bitter inom vissa områden. Det är dåligt. Missbrukare borde inte få bli mammor/pappor.



Vad ska ni göra i helgen då? :)

2009-08-28 @ 19:02:45
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0