du är det...

du är det vackraste jag vet, den jag litar på mest, du är fin & bara min, det har varit vi i ett år och 5 månader, jag älskar dig otroligt mycket baby, du vet allt om mig, du känner mig för den jag är, du har sett mig på alla sätt och vis, du har varit med om alla mina humör (stackare), och nu ska vi ha ett barn, jag är så glad för att vi ska ha ett barn tillsammans! när jag ser på dig så vet jag att vi alltid kommer att vara tillsammans, jag kommer alltid att vara lika kär i dig, vet inte vad jag hade gjort utan dig, kan prata med dig om allt, och du är alltid lika förstående. du ger mig svaren när jag inte har dem...jag är så glad för att jag har dig! jag älskar dig dick <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fint skrivet. :)



Han e beräknad på min lillesysters 17 års dag. :D

Fina namn. Min systers mans son heter Liam, det tycker jag om.



Min dotter är 2 månader och 3 veckor på söndag. Ursch, tiden går så fort. :(



Jaha, lite kalas, vad roligt. Hur gammal blir han då? Jag tycker när man säger sambo så låter det som att man är typ 30. :P haha.



Jag ska till karlberg i morrn med en tjejkompis och kolla lite i affärer. Sen blir det gröna lund senare på eftermiddagen med samma tjejkompis, killen och hans kompis. och Emilia såklart. :P



Kram

2009-08-29 @ 01:40:26
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0