happy day

vaknade för ett tag sen :) har städat lite, damsugat och diskat, ska tvätta sen också. tur jag har dick som hjälper till :). grannen kom upp för ett tag sen så nu sitter vi bara och nördar oss, finns inte så mycket att göra. ska nog ut ett tag sen också. måste köpa ny plattång och skooor :D skor till studenten. som jag längtar nu!!! 48 dagar kvar sen hejdå!!!!
har inga planer alls vad jag ska göra sen fårse. vill ialf utomlands till något varmt ställe :) nu kom min grannes bror också upp så nu ska vi kolla lite tv :)

im the proof and ill die just to prove it. what you wanna know? anything whatever, i can show you better. we swear, we never die if we both together. you can never bring me down cuz im already here right now, but im gonna turn this ground upside down.

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: hihitack :)

2009-04-25 @ 15:25:08
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-05-16 @ 11:28:30
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0