hej

har inte haft tid till att blogga, eller har inte känt för det direkt. jag praktiserar, leker med liam och umgås med familjen m.m. har full rulle hela dagarna. så har väl helt enkelt inte haft tid eller ro till det. men idag så :). idag var liams farmor här och hälsade på sen har va bara tagit det lugnt, var ute en runda också så liam fick leka av sig. försöker vara ute så mycket som det går med liam eftersom han trivs och mår som bäst då. hade helst velat ha han på ett utedagis men finns inga i närheten och han trivs på sitt dagis. fröknarna på dagis säger att han är så godmodig om dagarna, han bråkar aldrig och bara skrattar och ler, min lille prins :) <3. här hemma kan han minsann ha humör om han inte får som han vill ;). praktiken går jättebra även om jag känner att det inte riktigt är min grej att jobba på äldreboende, vill hellre jobba som personlig assistent eller inom hemtjänsten. får se helt enkelt! alla äldreboende är inte heller likadana. så kan inte säga något framtiden är ovis ;). tar ju första jobb jag får så klart, men vill trivas också med det jag kommer att jobba med såklart. hum många tankar och känslor!



min prins liam <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Isabel

Oj, så stor lillkillen har blivit! :)

2011-10-08 @ 11:28:05
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0