äcklig medicin

hur gör man så att barn vill äta sin medicin? :/ helt utmattad idag utav allt tjat och skrik. försökt blanda ut penicillinet i olika drycker och sylt m.m. men smaken går igenom allt hur jag än blandar så han vägrar och spottar ut det. han tillochmed luktade på sitt glas med blåbärssoppa och sen luktade på mitt och bytade våra glas....han e för smart för sitt eget bästa. samma när han skulle få glass så trodde han att jag hade lagt medicin i hans glass så han bytade våra skålar. har fått en massa tips och försökt med allt så idag har vi fått tvinga i han med spruta men han lyckas endå spotta ut det mesta. hans feber har varit borta idag helt men han rosslar och hostar fortf en massa..mitt lilla hjärta<3. storhandlat idag, så passade min morsa liam. min bror var här på besök idag och liam blev superduper glad men ledsen när han skulle åka hem ;/. nu är jag helt slut och luktar bara medicin ska in i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0