hejhejhej.



liam fick sin första piggelin glass idag, först tyckte han nog den var lite läskig för den var så kall men sen blev han överförtjust och vräkte i sig. måste köpa jacka till lillkillen ska bara hitta en bra :). vi ska få en ny familjemedlem en liten kattflicka. hon hämtas nästa helg ska bli skoj! liam har varit så gnällig dessa dagarna, han har tänder på G och är pappasjuk. så fort han hör någon i trappen eller tex som idag när posten kom så satt han fint å lekte i rummet tills han hörde hur brevinkastet öppnades å då sprang han allt han kunde till hallen å skrek glatt "paaappppaa" sen blev han förvånad när han väl var ute i hallen å ingen pappa var där så blev han jätteledsen. stackare :/ inte kul alls, varken för mig eller han. vi har varit ute ett par rundor i det fina vädret idag han har fått leka i perslund och promenerat. nu ska jag sätta på kaffe och njuta av egen tid. vilket jag nästan aldrig har, har så mycket att göra så man glömmer bort sig själv.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Ja, hon växer på bra lilltjejen hihihi

2011-04-15 @ 08:42:25
URL: http://saratilling.se
Postat av: Aldina

Hej! Får jag fråga hur du gör din utbildning på undersköterska, alltså var nånstans? Är själv intresserad av att gå den utbildningen!

2011-04-17 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0