trött & sånt.

rip min mobil den har dött :/ använder en som jag fick låna, men har typ inga nummer. har haft en busLiam idag (hittills).  hoppas han är lugnare när han vaknar. vi ska ut på långpromenad sen ska bli skönt. känner mig jättetrött idag, fast att jag har fått sova som jag ska:(. denna dagen kändes skit redan imorse ville inte gå upp alls. får hoppas den blir bättre dock! ska plugga till undersköterska på distans, om jag kommer in. men man behöver bara godkänt i svenska, engelska och matte för att komma in och det har jag :). vill ju arbeta med människor så det blir perfekt.


if you were as real as me
you wouldn't let another bitch sit in your throne

 


Kommentarer
Postat av: Lea*

oj vad tiden går fort, min tös är åtta månader snart.. jo det är bra här förutom att vi är sjuka:/ hure det med er? puss

2010-10-23 @ 13:34:55
URL: http://fancyface.webblogg.se/
Postat av: Frida

Var har du sökt ?? och när ska du ev börja?

2010-10-23 @ 15:48:53
URL: http://fridaafiianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0