all that i got is you<3



blir många bilder på Liam just nu :) för han är så söt. gick morgonpromenaden imorse så blir det skogen imorgon. Liam sov jättebra imorse, sen blev han övertrött men ville ändån inte sova. envis som bara den. men det är jag med :p. till slut efter många gäspningar och surande så somna han den fisen. så nu sitter jag här och segar. ska börja sola solarium vill att mina bristningar ska blekas. fast de flesta har blekts jättemycket. nu ska jag inte sitta här och babbla en massa ni får ha de chill! pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, älskar verkligen hans långa hår!! Alla brukar ju kommentera Elliots mörka kalufs, men han klår inte Liam iaf ;)

2010-04-26 @ 21:02:24
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0