igår!

hej! vi köpte vagnen igår ska fotta sen, den va jättebra & enkel. ett bra köp. det gick jättebra hos barnmorskan bäbisens hjärtljud lät jättebra, själv tyckte jag det lät som galopperande hästar! hihi. hon tog också urinprov och hon sa allt såg bra ut. så jag är nöjd. både dick & erika följde med till barnmorskan, innan barnmorskan så var vi hos erikas moster jag fick jättebra nappar av henne och en nappflaska som är antikolik, nappflaskan är utformad som ett bröst den är gjord av silikon som är mjukare att ta på och försiktigt sträcks ut och böjs när man matar ungefär på samma sätt som mammans bröstvårta och fungerar därför ungefär som bröstet vid amning. så det var jättebra saker hennes moster arbetar på sånt babyföretag! jättesnällt av henne blev jätteglad för sakerna :). senare på kvällen var jag och erika hos nemo :) mycket trevligt. känner mig lite halvdöd idag :/. ska käka något nu! pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Grattis till bebben i magen :)

Besök gärna min blogg och var med och tävla!

Kram

2009-09-09 @ 13:20:44
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

Ja jo det gör jag med.. Jag har sagt att jag inte vill ta reda på nästa barns kön men om man nu kan hålla sig till det är en annan fråga?! hehe



Min lilla prins blev 9 månader den 3e så nu är han 9 månader och en vecka hehe



Såg att ni köpt vagn :) Vad blev det för någon?

2009-09-09 @ 13:21:11
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: nannis

skriv inte bröstvårta igen.. haha

2009-09-09 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0