Duktiga jag.



japp då har jag vikit kläder, diskat och lite sånt. jag har även hunnit göra chockladbollar med lite kanel i. är lite inne på detta med kanel, har det i min gröt och i mina chockladbollar. undrar om det blir gott, får se! känner mig duktig idag, eller ja jag är faktiskt duktig varje dag. har börjat känna mig som en hemmafru :S. det är hemskt. men ja vad gör man? ska försöka lura med dick på en promenad sen när han har kommit hem från jobb, om det går! han brukar vara övertrött. ska koka kaffe sen provsmaka mina chockladbollar. har lovat att spara några till dick, får se hur det blir med det, hehehe.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så skönt när man får saker gjort! Då ska man vara nöjd med sej själv. Har oxå hunnit med endel idag fast jag varit riktigt trött. Då kan man somna gott till kvällen =D

2009-10-12 @ 15:41:23
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Ida

Hehe har oxå kännt mej gigantisk o. tänkt hur fan ska jag få ut den klumpen =D men har sett din mage oxå å blitt lugnare =)

Tänk va man skrämmer upp sej själv i onödan. Va görs ikväll? Nått bra på tv att titta på?

2009-10-12 @ 19:41:17
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Tova

Mm, chokladbollar med kanel lät ju supergott!

Älskar också kanel, har alltid det med typ äpplen till gröt eller yoghurt, eller på caffe latte:n ;)

Har också tänkt att jag ska bli hemmafru-lig och baka under gravidtet och mammaledighet, men än har det inte blivit av riktigt... hihi!

2009-10-12 @ 22:04:52
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0