buse!

hehe fick höra att fåster var busig i småland. min bror, fanny & fåster åkte till småland till fannys mamma i fredags. han hade lyckats smita från hundgården och kommit trippandes utanför fönstret sen var han stolt över att han hade lyckats ta sig ut :p så han hoppade på fanny och lekte. riktig sån fåster grej. göra något busigt sen vara skit stolt över det. han är go den. hade själv velat köpa en hund men det får bli när jag också har jobb. hade nog inte heller orkat både valp & barn samtidigt. haha kaos! vill köpa en mixer så man kan göra en massa smoothies. ska önska mig en mixer av dick typ :p. fattar inte varför jag är så trött idag har sovit 8 timmar inatt och tagit mina järntabletter. ska tvinga min syster sen och hänga med på en timmes runda :). kanske blir man pigg då, om de bara kan sluta regna liksom.


söta fåster :)


fåster skäller på mig typ "sluta fotta mig".med sin gubbröst. haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0