sjuk värld.



läste på aftonbladet att en man hade våldtagit en gravid kvinna, han hade tvingat in sig i hennes lägenhet. blev riktigt illamående när jag läste det. sen blev jag riktigt arg...hade jag fått tag på den mannen så hade jag kastrerat han, sen skärt av hans k*k, sen begravt han levande. att det finns såna svin?! det är knappt att man vågar ha barn i detta samhället. jag kommer vara en stalker på vårt barn. jag är så glad att vår port alltid är låst man kommer inte in om man inte har en bricka till porten. jag är glad för att vi har titthål så man kan kolla ut innan man öppnar. såg ju på efterlyst sist att där också var en kille han som kallades för "babyface" att han hade också tvingat in sig i en kvinnas lägenhet och sen försökt våldta henne (kommer inte ihåg om han lyckades?). så sjukt. man blir ju tvungen att ha vapen hemma när man hör sånt här.

Kommentarer
Postat av: leila

tack så jätte mkt :) vad söt du är :)

2009-11-21 @ 11:31:52
URL: http://lkr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0