sjukdom

alla blir sjuka ;/ dick har feber & har haft de nu i tre dagar om inte mer, fanny är sjuk, och jag börjar att känna mig dålig :( men en sak var kul idag haha de jävla röst meddelandet fanny skicka you sick basterd! jag vill bli brun igen och att såret i min läpp ska läka :/ fåsters love e hard love. tattueraren har inte hört av sig heller...kan inte köpa den gula klänningen en dag efter att den hade kommit upp på sidan så var den slutsåld :S helt sjuk och man kan bara köpa med mastercard eller visa på den sidan, hatar den sidan nu!!! har ialf hittat en annan snygg klänning :D anyway ska äta frukost nu! ja jag vakna nyss känner mig febrig och kass! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0