vakna nyss...


japp jag somna till innan kände mig lite feberaktig. så vakna nyss. känns lite bättre nu :). var bara på academedia en timme :S. hon sa föreläsningen skulle vara i 3 timmar. men så satt vi där och lyssna så efter ett tag säger hon "ehm jag tror ni får gå på denna föreläsningen igen nästa vecka, för detta är första gången jag håller i denna föreläsningen och jag vet inte om jag har tagit med all info". smart?? man går väl inte upp och håller i en föreläsning som man inte kan något om. var tur att jag bara behövde vara där en timme för det kändes som att jag skulle tuppa av, men vill inte behöva gå på den tråkiga föreläsningen igen. vet ju redan vad den handlar om har haft kurs i det innan. ska på en till workshop imorgon "cv/brev" 1-3. hur ska jag hinna söka minst 5 praktiker denna veckan om dem har satt upp mig på en massa workshops. var där idag, ska dit imorgon och på torsdag sen på fredag ska jag redovisa vilka praktiker jag sökt. var bara ledig i måndags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0