lite tankar.

hej! har kommit hem nu kom knappt upp imorse, dem på norrehed sa jag ska börja där på måndag kl 09.00, dem bara fråga idag hur de hade gått med mitt sökande efter jobb, så berätta jag den bittra sanningen. sen fick jag åka hem igen. när jag kom hem ringde jag till barnmorske mottagningen och boka ny tid, ska dit den 8de september, ville egentligen ha en tidigare tid men hon hade inga andra :(. så nu sitter jag bara här, ska göra lite mat snart är hungrig som fan. ska bara orka. när jag satt på mötet på norrehed så sparka han jättemycket :) mitt lilla hjärta! får hoppas att jag och Dick får fast jobb snart. ni får hålla tummarna. dicks mamma kommer hem imorgon! hon har köpt en overall till bäbisen! fast först köpte hon en klänning för hon var övertygad om att jag skulle få en flicka haha!! sen när jag sa det var en pojk så köpte hon en overall! alltid bra att ha. vill egentligen inte gå på norrehed drygt man ska sitta vid en data tre timmar varje dag och bara söka jobb, fast det som är bra är att man får hjälp med CV och sånt. ska gå med i ungdomsgarantin på ams och sen försöka hitta praktik istället. vill jobba med barn eller ungdomar. typ som förskollärare eller fritidsledare. vet inte riktigt kanske blir något helt annat. ska jobba idag 16.00-20.00 drygt. ska inte sitta här och babbla mer. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ÄR jobbigt. Fast värt det ett litet tag i alla fall.

2009-08-24 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0